Šikovné tahy a užitečné finty ve fakturaci, daních a podnikání
Přehledy v SuperFaktuře: fakturace i cashflow
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Braňo Šimo
Jednou z velkých výhod, které přináší SuperFaktura, je vždy aktuální přehled o hospodaření firmy. A na základě vašich podnětů přinášíme vylepšené přehledy, díky kterým si budete moci samostatně odsledovat částky faktur (a nákladů) a také jejich úhrady – tedy odděleně fakturaci i cashflow. Tab Fakturace Přehledy – fakturace Vpravo nahoře si můžete nastavit časové období, […]
Přihlaste se k odběru novinek z blogu
Odhlásit se můžete kdykoli prostřednictvím odkazu v emailu.
Time management: jak s ním začít 1/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Braňo Šimo
Je ho plný internet a spojuje se hlavně s klíčovými slovy produktivita, plánování a priority. Jde o time management – řízení času. Můžete ho aplikovat jak na pracovní, tak i osobní život. No abyste se stali skutečně pány svého času, je to ta nejdůležitější disciplína. Pěkně po pořádku Bude to možná zvláštní, ale v úvodu […]
Publikování zajímavého obsahu: 11 typů content marketingu – 2/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Braňo Šimo
Už víme, co je to content marketing. Jenže ono to není jen blog. Je toho více. Mnohem více. Než se do něčeho pustíte, zvažte, co je asi nejpřijatelnější pro vaši cílovou skupinu a v úvahu také vemte to, co se nejvíce hodí pro vaše zboží, či službu. A nezapomeňte také dostatečně kriticky posoudit vaše schopnosti […]
Publikování zajímavého obsahu. Přinese vám více zákazníků? 1/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Braňo Šimo
Content marketing – magické slovo posledních let. Co to vlastně je a k čemu je to dobré? Stručně, je to forma prezentace firmy nebo produktu, kdy víceméně pravidelně zveřejňujete zajímavý obsah. Tedy zajímavý hlavně pro vaši cílovou skupinu. Tím „obsahem“ se myslí například články na blogu, videa, infografika, e-book a podobně. Cílem však není odprezentovat […]
Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 2/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Tomáš Janák
Jak jsme již psali v minulém dílu, v tomto článku nenajdete „zaručené“ rady, jak zvýšit návštěvnost (a prodej) vašeho webu. Srozumitelně Vám však popíšeme základy online marketingu. Z minulého dílu máme taky definovanou cílovou skupinu a taky klíčová slova. V tomto článku si nejprve popíšeme, jakými způsoby se mohou potencionální klienti dostat na Váš web: […]
Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 1/2
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Tomáš Janák
V současnosti je už asi velmi málo podnikatelů, kteří nepokládají za důležité mít vlastní firemní stránku. Ať už kvůli kontaktu se zákazníkem, prezentaci samotné firmy nebo potřebě přes stránku prodávat své produkty a služby. Spuštěním stránky je ovšem vše na začátku a samy o sobě vám v podnikání nijak extra nepomohou, pokud nedokážete na danou […]
Obrat pro povinnou registraci k DPH: co se do něho počítá a co ne
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Tomáš Janák
Nedávno jsme publikovali orientační návod, jak by měl podnikatel sledovat obrat pro účely registrace k plátci DPH, kdy a jak se má zaregistrovat, pokud ho dosáhne a jak mu v tomto pomáhá SuperFaktura. Na základě podmětné otázky v diskusi „počítá se do obratu i dodání zboží/služby do zahraničí?„ dnes vytyčíme tedy to, co se do […]
Neexportujte faktury – nechte to na účetního
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Tomáš Janák
Znáte to. Vždy začátkem měsíce vás začne „nahánět„ účetní, abyste mu dali všechny vaše faktury za minulý měsíc. Nebylo by lepší dát mu přístup do vašeho účtu, nechť si je sám vyexportuje vždy, když to bude potřebovat? Klidně to tak udělejte. Účetní – ve všech balíčcích Do SuperFaktury přibyl nový typ uživatele „účetní„. Ten může […]
Export dat ze SuperFaktury
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Tomáš Janák
Stáhnout si fakturu ve formátu PDF je fajn. Můžete ji tak vytisknout nebo poslat e-mailem klientovi. Případně vaší účetní. To je ale téměř vše, co se dá se souborem PDF udělat. Co tak namísto toho použit export? SuperFaktura je otevřený systém. Všechny data, které v ní vytvoříte, jsou vaše. Umožňujeme vám proto vyexportovat si je kdykoliv (dokonce […]
Jak zkrotit web a sociální sítě
- Publikované
- V kategórii
- Autor
- Tomáš Janák
Vítejte v pořadí pátém článku v seriálu pro začínající podnikatele. Doteď jsme vyřešili otázku formy podnikání, jak zabezpečit sídlo podnikání, administrativní záležitosti a základy fakturace. Takže už je z vás oficiální podnikatel, který ví jak podnikat. A co dále? Pokud nejste veřejně známá osobnost, která má možnost se veřejně prezentovat (což předpokládáme, že nejste), tak […]