Šikovné tahy a užitečné finty ve fakturaci, daních a podnikání

Jak najít ty správné zaměstnance
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Jakub Alt
V následujícím blogpostu, který je pokračováním seriálu určeného pro začínajícího podnikatele si shrneme, jaké jsou vaše možnosti při hledání spolupracovníků, zaměstnanců, jednoduše lidí do týmu, kteří vám mají pomoci s byznysem, i když s takovým hledáním nemáte žádné zkušenosti. Dbejte na správný výběr. Najít někoho, kdo splňuje vaše představy, není až tak těžké. „Kromě toho, že ovládá […]
Přihlaste se k odběru novinek z blogu
Odhlásit se můžete kdykoli prostřednictvím odkazu v emailu.

Time management: jak s ním začít 2/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
V předchozí části o time management jsme uvedli, jak se připravit zejména po fyzické a psychické stránce. Nyní přinášíme pár zásad, kterými je vhodné se řídit a taky pár tipů na jeho usnadnění. Zásady a tipy Měřte. Říká se – co se nedá měřit, je těžké vylepšit. Proto existují benchmarky, různé žebříčky, hranice rekordů, … […]
Přehledy v SuperFaktuře: doplňkové panely
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
V předchozím článku jsme představili graf fakturace a cashflow. Neméně důležitou částí přehledů v SuperFaktuře jsou však i ostatní panely: Přehledy – ostatní panely Pohledávky a závazky: Pohledávky – částky z přijatých faktur, které vaši odběratelé zatím neuhradili. Závazky – částky, které jste dosud vašim dodavatelem nezaplatili vy. V závazcích se zobrazují částky z „Nákladů“ […]
Přehledy v SuperFaktuře: fakturace i cashflow
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
Jednou z velkých výhod, které přináší SuperFaktura, je vždy aktuální přehled o hospodaření firmy. A na základě vašich podnětů přinášíme vylepšené přehledy, díky kterým si budete moci samostatně odsledovat částky faktur (a nákladů) a také jejich úhrady – tedy odděleně fakturaci i cashflow. Tab Fakturace Přehledy – fakturace Vpravo nahoře si můžete nastavit časové období, […]

Time management: jak s ním začít 1/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
Je ho plný internet a spojuje se hlavně s klíčovými slovy produktivita, plánování a priority. Jde o time management – řízení času. Můžete ho aplikovat jak na pracovní, tak i osobní život. No abyste se stali skutečně pány svého času, je to ta nejdůležitější disciplína. Pěkně po pořádku Bude to možná zvláštní, ale v úvodu […]

Publikování zajímavého obsahu: 11 typů content marketingu – 2/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
Už víme, co je to content marketing. Jenže ono to není jen blog. Je toho více. Mnohem více. Než se do něčeho pustíte, zvažte, co je asi nejpřijatelnější pro vaši cílovou skupinu a v úvahu také vemte to, co se nejvíce hodí pro vaše zboží, či službu. A nezapomeňte také dostatečně kriticky posoudit vaše schopnosti […]

Publikování zajímavého obsahu. Přinese vám více zákazníků? 1/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
Content marketing – magické slovo posledních let. Co to vlastně je a k čemu je to dobré? Stručně, je to forma prezentace firmy nebo produktu, kdy víceméně pravidelně zveřejňujete zajímavý obsah. Tedy zajímavý hlavně pro vaši cílovou skupinu. Tím „obsahem“ se myslí například články na blogu, videa, infografika, e-book a podobně. Cílem však není odprezentovat […]

Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 2/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Tomáš Janák
Jak jsme již psali v minulém dílu, v tomto článku nenajdete „zaručené“ rady, jak zvýšit návštěvnost (a prodej) vašeho webu. Srozumitelně Vám však popíšeme základy online marketingu. Z minulého dílu máme taky definovanou cílovou skupinu a taky klíčová slova. V tomto článku si nejprve popíšeme, jakými způsoby se mohou potencionální klienti dostat na Váš web: […]

Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 1/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Tomáš Janák
V současnosti je už asi velmi málo podnikatelů, kteří nepokládají za důležité mít vlastní firemní stránku. Ať už kvůli kontaktu se zákazníkem, prezentaci samotné firmy nebo potřebě přes stránku prodávat své produkty a služby. Spuštěním stránky je ovšem vše na začátku a samy o sobě vám v podnikání nijak extra nepomohou, pokud nedokážete na danou […]
Obrat pro povinnou registraci k DPH: co se do něho počítá a co ne
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Tomáš Janák
Nedávno jsme publikovali orientační návod, jak by měl podnikatel sledovat obrat pro účely registrace k plátci DPH, kdy a jak se má zaregistrovat, pokud ho dosáhne a jak mu v tomto pomáhá SuperFaktura. Na základě podmětné otázky v diskusi „počítá se do obratu i dodání zboží/služby do zahraničí?„ dnes vytyčíme tedy to, co se do […]