Během několika našich hromadných odchodů z kanclíku do baru (samozřejmě po práci) jsme zjistili zajímavou věc – kdykoliv chcete jet se Synti taxi, můžete se připravit na sérii nečekaných zážitků. Začíná to tím, že vám taxi třikrát za sebou zruší, a když už se konečně jeden odvážlivec objeví, řidič vás překvapí neplánovanou zastávkou na kebab. Samozřejmě bez pozvání… palec dolů. Možná bychom měli rozšířit naše služby o adrenalinové zážitky „Jízda taxíkem s naší Synti„. Co myslíte?
Kromě zážitků máme pro vás, naše milé SuperFakturanty, i pár novinek. Konec roku byl totiž pořádně nabitý!
Zvýšení bezpečnosti vašich dat
V SuperFaktuře si na bezpečnosti vašich dat opravdu zakládáme – to už jistě víte. Možná ale nevíte, že pokud se k vašemu účtu někdo přihlásí z exotické destinace nebo z IP adresy, kterou u vás neznáme, hned vám pošleme upozornění e-mailem. V e-mailu najdete informace o přihlášení, které si můžete snadno zkontrolovat. Díky tomu budete mít vždy přehled o tom, co se na vašem účtu děje, a jistotu, že je váš účet v bezpečí.
Importy plateb a faktur
Chceme podnikatelům co nejvíc zjednodušit život – a proto jsme vylepšili pár užitečných věcí. Nově jsme doladili import platebních výpisů z Revolutu a ještě víc zjednodušili import starších faktur z Excelu.
Revolut
O importu plateb z Revolutu jste u nás už určitě slyšeli. Ale máme pro vás skvělou novinku! Kromě výpisů z osobního účtu v Revolutu teď zvládneme i výpisy z Business účtu. To znamená, že ať už spravujete své osobní finance, nebo účet firmy, máte vše krásně na jednom místě a bez zbytečné práce.
Jednoduše tak, jak jste zvyklí, výpis nahrajete do Vašeho účtu v části Nástroje ➝ Platby ➝ Importovat výpis, kliknete na políčko s logem Revolut, vložíte výpis ve formátu .csv a .. A zbytek už necháte na SuperFaktuře. Importované platby naleznete v účtu v části Nástroje ➝ Platby.
Import výpisu – Revolut
Import z Excelu
I malé věci mohou mít velký význam – a my jsme jednu takovou právě vylepšili. Pokud do SuperFaktury importujete starší faktury pomocí Excelu, určitě vás nebavilo pokaždé znovu vyplňovat nastavení importu. Teď už nemusíte! Nastavení stačí vyplnit jen jednou, a zůstane uložené i po importu nebo dokonce po odhlášení z účtu. Jednoduše, prostě pořád. Při dalším importu už stačí jen nahrát soubor, a je to.
Přehledy a nastavení
Menší úpravy jsme provedli také v přehledech a nastavení, aby byly ještě přehlednější a odpovídaly aktuálním pravidlům i vašim potřebám.
Automatické nastavení zdaňovacího období
Jste plátci DPH? Potom v účtu v části Nastavení → Aplikace → Nastavení DPH najdete políčko pro nastavení zdaňovacího období – měsíční nebo čtvrtletní plátce. To je klíčové nejen pro tabulku DPH v přehledech, ale taky pro hladký export dat k podání DPH.
Občas se stávalo, že na toto nastavení někdo zapomněl, což vedlo k menšímu chaosu při exportu. Abychom vás těchto komplikací ušetřili, přednastavili jsme zdaňovací období na „měsíční plátce“. Takže o pár kliků a možná i pár šedých vlasů méně.
A pokud jste čtvrtletní plátci? Žádný strach, na vás jsme mysleli taky. Jednoduše si v nastavení zvolíte „čtvrtletní plátce“ a je to!
Tabulka obrat pro účely DPH
Plátci DPH, možná jste si všimli trochu „jiného“ zobrazení výpočtu obratu pro účely DPH. Nebojte, nejde o chybu – vše je tak, jak má být. SuperFaktura drží krok s legislativními změnami, aby všechno běželo hladce a správně.
Od 1. 1. 2025 se mění pravidla pro počítání obratu. Dříve se obrat počítal za posledních 12 po sobě jdoucích měsíců, ale od tohoto data se obrat bude vždy počítat za celý kalendářní rok – tedy od 1. 1. do 31. 12. Proto se tabulka pro výpočet obratu nově zobrazuje právě v tomto ročním formátu.
Takže žádné obavy, vše je podle nových pravidel a vy se na SuperFakturu můžete spolehnout.
Jaké nejčastější otázky jsme vám pomohli na supportu zodpovědět?
Q: Můžu si nastavit vlastní formát číselníku?
Ano. Ve svém účtu v části Nastavení → Aplikace → Číslování najdete přednastavené formáty číselných řad. Kliknutím na „upravit“ je můžete jednoduše upravit nebo si nastavit úplně vlastní formát podle potřeby.
Nastavení číselníku
Q: Můžu si změnit název PDF dokladů?
Jasně! Název PDF dokladů si můžete nastavit ve svém účtu v části Nastavení → Aplikace → Základní nastavení. V prostředním sloupci najdete políčko „Název PDF“, kam si můžete zadat vlastní formát. K dispozici máte i tyto zkratky:
#NAZEV# – Název dokladu
#TYP# – Typ dokladu (fa – faktura, zal – zálohová, atd.)
Finanční zdraví podnikatelů v České republice čelí dlouhodobě výzvám, obzvláště co se týče platební disciplíny. Známe řešení. Nevčasné úhrady faktur představují závažný problém, zejména pro malé podniky. Tato…
Možná klasický příběh o člověku s "medovým" srdcem, který odešel z korporátního prostředí, postavil se na vlastní nohy a rozběhl byznys. A možná je za tím něco víc.…
Vaše faktura je hotová, můžete si ji uložit ve formátu PDF. Až z této stránky odejdete, my na ni hned zapomeneme. Nebudete ji už moct potom opravit.Pokud byste si ji přeci jen chtěli odložit, a fakturu najdete ve svém účtu.
Založte si účet na SuperFaktuře a během 30 dní bezplatně a nezávazně vyzkoušejte, co všechno s fakturami dokážeme. I s cenovými nabídkami, objednávkami, dodacími listy, úhradami bankovními pohyby, náklady, automatickými upomínkami, přehledy fakturace a cashflow, knihou jízd, exporty do účetnictví, exporty pro kurýry…
Přidat komentář