Ahoj, SuperFakturanti!
Pokud si ještě nevychutnáváte koktejl na pláži, podívejte se, na co jsme se v SuperFaktuře zaměřili v předchozím čtvrtletí. A k letním novinkám jsme připravili také odpovědi k nejčastějším otázkám, které jsme Vám pomáhali vyřešit na našem supportu.
Faktury ve vašich barvách
Doklady nemusí být jen nudné papíry plné čísel a písmen. Odteď můžete měnit barvu faktur a samozřejmě i ostatních vystavených dokladů. Vyzkoušejte si to hned přes “Nastavení→Profil→Logo a Podpis”. Dodejte svým dokumentům jedinečný styl a bavte se při vytváření ještě krásnějších a barevnějších faktur.
Nová podstránka přihlášení
Jistě jste si všimli, že přes zkrášlovací kúru prošla naše podstránka k přihlášení. Naším cílem je postupně přidávat podobná vizuální a funkční vylepšení napříč SuperFakturou, abychom Vám práci s ní zpříjemnili ještě o kousek víc. Pokud máte chuť, budeme rádi, když nám napíšete zpětnou vazbu na nový přihlašovací formulář.
Bezpečnost, rychlost, plynulost
V uplynulém čtvrtletí jsme v Superfaktuře nadále vylepšovali to, co funguje dobře. Naše služba byla již od začátku navržena s důrazem na bezpečnost a spolehlivost. V posledních měsících jsme učinili další kroky k jejímu zdokonalení, pečlivě procházeli naším systémem a posilovali jeho robustnost. Tato vylepšení možná nejsou na první pohled viditelná, ale přispívají k tomu, že naše služba je nyní ještě lepší. I nadále budeme pracovat na tom, abychom Vám mohli poskytovat bezpečnou a spolehlivou službu.
Nastavení patičky dokladů
Potřebujete si změnit patičku dokladů? Žádný problém. Údaje v patičce (jméno, email, web, telefon) změníte tak, že při vytvářené dokladu přepíšete požadované údaje a doklad uložíte. Následně po uložení se upravené údaje uloží a při následném vytváření dokladů se budou propisovat již automaticky ty upravené.
„A co když vystavuji faktury automaticky pomocí propojení?“
Ve většině případů je potřeba tyto údaje patičky změnit přímo v pluginu SuperFaktury. Je také však možné, že máte vlastní propojení nebo plugin nemá tuto možnost, potom jsou dvě řešení:
- Posílat údaje patičky přes API podle této části dokumentace.
- Přidat do účtu v SuperFaktuře nového uživatele s rolí administrátora s údaji, které si přejte uvádět v patičce a na něj následně přenesete API propojení.
Hromadný export dokladů do excelu
Exportovat si doklady do excelu nemusíte postupným zaškrtáváním po jednotlivých dokladech v jejich seznamu. Přejděte rovnou do části “Nástroje→Export agendy”, zadejte si období, za které si přejte doklady exportovat a už jen stiskněte tlačítko požadovaných dokladů a exportujte si je hromadně, na pár kliknutí. Jupí, další ušetřený čas!
Nastavení automatických upomínek
Stává se, že vám faktury neuhradí včas? My v SuperFaktuře na to myslíme za vás a proto si můžete nastavit automatické upomínky přes „Nastavení→Aplikace→Automatické zprávy“. Tak schválně, jak se připomenout dlužníkovi v dnešní „době mobilové“ lépe, než právě přes SMS? Vždyť přece mobil má u sebe každý a nehrozí, že by zpráva skončila ve spamu, tak jak se může stát u emailů.
Vytvoření faktur v cizí měně + v cizím jazyku
Zahraniční klient, cizí měna a cizí jazyk dokumentu? I to v SuperFaktuře zvládnete raz dva. Jednoduše při vytváření dokladu kliknete na políčko “Více možností” a vyberete si fakturační měnu dokladu. Už jen pár drobností.. a fakturu uložíme. Pro pohodlí klienta na dva kliky můžete fakturu ještě přeložit do požadovaného jazyku. Nad otevřenou fakturu kliknete na “Jazyk dokumentu”, kde můžete vybrat z 15 jazyků, do kterých už jen na jeden klik faktura přeloží.
Nastavení SMTP odesílání emailů
Zní to jako sci-fi? Nemusíte se bát. Nastavení odesílání emailů pomocí vlastního SMTP vám zajistí odesílání emailů bez limitů, odesílání emailů přímo z vaší emailové adresy (ne z faktury@superfaktura.cz), co působí i profesionálněji a důvěryhodněji a v neposlední řadě také snížíte riziko, aby váš email spadnul klientovi do spamu. Toto nastavení provedete v části “Nastavení→Aplikace→Emaily a SMS”. Nápomocný by vám mohl být tento náš návod na to, jak si nastavit vlastní SMTP.
Nové a aktualizované články na blogu
- Více zálohových faktur do jedné ostré – Jak na to?
- Zaměstnanec jako OSVČ vedlejší nebo OSVČ jako hlavní činnost – jaké jsou rozdíly a výhody?
…více užitečných článků točících se kolem fakturace, daní a podnikání naleznete na našem blogu.
>>Všechny články o kvartálních novinkách<<
Pridať komentár