Co všechno musíte udělat, když vám do e-shopu přijde nová objednávka? Zkontrolovat platbu, vystavit zálohovou nebo ostrou fakturu? Jak dlouho musíte na platbu čekat? O kolik času tím vším přicházíte?
Se SuperFakturou a PayPal tlačítkem lze celý proces uhrazení a vybavení objednávky zautomatizovat, a jediné, co musíte udělat, je odeslat výrobek. Pokud prodáváte digitální obsah, nemusíte dokonce ani to, e-shop ho může poslat sám.
Popíšeme vám jeden z možných způsobů jak takové automatizované odbavení může fungovat:
- Když zákazník potvrdí svojí objednávku, e-shop přes API vystaví v SuperFaktuře zálohovou fakturu, která obsahuje platební tlačítko PayPal. Po kliknutí na toto tlačítko je zákazník přesměrován na platební bránu služby PayPal.
- Zákazník na portálu Paypal pohodlně uhradí objednávku přes svůj PayPal účet nebo online kartou.
- PayPal informuje Váš e-shop o úspěšném přijetí platby (také vám přijde email). E-shop sám přes API SuperFaktury vystaví ostrou fakturu a uvolní objednávku v expedici.
- Zákazník se po úspěšné platbě automaticky vrátí zpět na Váš e-shop, kde ho přivítá informace o jeho úspěšně uhrazené objednávce a vytvořená faktura.
- Vy už jen výrobek zabalíte a odešlete. Pokud byl objednaný digitální výrobek, e-shop ho automaticky odešle.
Jaké výhody takovým řešením získáte?
- nemusíte ručně párovat platby
- nemusíte se trápit s fakturováním a kontrolováním
- peníze za výrobek máte ihned
- v e-shopu nemusíte mít implementovanou platební bránu pro každou banku zvlášť. PayPal umožňuje online platby majitelům karet Visa a MasterCard.
Uvedený příklad je jen jedním z mnoha, jak je možné využívat API SuperFaktury a tlačítko PayPal ve vašem podnikání. Zajímá vás, jak by SuperFaktura a PayPal platby mohli pomoci konkrétně Vašim požadavkům? Zeptejte se nás například v komentářích. 🙂
Pridať komentár