Nemusíte být velká společnost a přitom si můžete dopřát i v SuperFaktuře možnosti a funkce, které vám mnoho věcí při zpracování (nejen) black friday a vánočních objednávek usnadní a zrychlí. Podívejte se na pár z nich:
1. Ať se faktury vystavují samy
Automatické vystavování faktur z objednávek na eshopu, dokáže ušetřit obrovské množství času hlavně při zvýšené poptávce. Nastavte svůj e-shop tak, aby se přímo z objednávky zákazníka vytvořil doklad v SuperFaktuře. Podívejte se na některé z dostupných řešení. Nebo vám propojení e-shopu se SuperFakturou může udělat váš programátor přímo na míru prostřednictvím naší API dokumentace.
2. Faktury do zahraničí – usnadněte práci účetním
Zaregistrovali jste se do režimu OSS? Don´t worry… Faktury při prodeji zboží na dálku pro koncové spotřebitele z EU lze označit příznakem OSS. Nebo nám jej rovnou pošlete přes API v požadavku na vystavení faktury z e-shopu. Proč to dělat? Neboť vás bude vaše účetní zbožňovat! Ušetříte jí mnoho práce při správném zaevidování faktur v účetnictví a přípravě výkazu do OSS.
3. Použijte exporty pro kurýrní a přepravní služby
Jde o velmi užitečnou pomůcku, která zkrátí čas přípravy zásilky k vyexpedování. Údaje o zásilkách „vytáhnete“ z vystavených faktur v SuperFaktuře pomocí funkce Export pro kurýry a jednoduše nahrajete do systému přepravce, kde si už vytvoříte štítky.
K dispozici máte exporty pro 9 společností: Geis, PPL, GLS, Zásilkovna, DPD, DHL, UPS, TNT a TOPTRANS.
4. Označte faktury za uhrazené automatickým párováním
V internetovém bankovnictví si nastavíte zasílání emailových notifikací o obratech na bankovním účtu do vaší bmailové schránky na SuperFaktuře. Na základě shodného variabilního symbolu v oznámení a na faktuře SuperFaktura doklad označí za uhrazený – pomocí automatického párování plateb.
5. Nabídněte zákazníkům možnost zaplatit online
Zákazníci, kteří jsou zvyklí na platby kartou a online platbou přes internet, mohou ocenit, když jim nabídnete možnost zaplatit přes online tlačítka na faktuře (Barion). A pokud jste e-shop, tak si tuto bránu implementujte klidně i na váš web. Platební údaje jsou již předvyplněny a zákazník je nemusí přepisovat do internetbankingu. Nehrozí tak například omyl překlepu při variabilním symbolu.
6. Vytvořte přístup do SuperFaktury kolegům
Možná nemáte čas řešit objednávky na eshopu a máte na to právě kolegy, kteří jsou zodpovědní za vyřízení celé objednávky. V Prémiovém balíčku můžete vytvořit přístup do SuperFaktury více uživatelům a vy se budete chodit už jen dívat, jak se vašemu eshopu daří.
Pridať komentár